Najlepsza KANCELARIA PRAWNA 24h to zespół skutecznych prawników! Pomoc prawna i darmowa analiza. Skuteczne działanie w celu uzyskania odszkodowania i dochodzenia wszelkich roszczeń. Szkody górnicze, poślizki, upadłość to nasze specjalizacje. Adwokat, Radca Prawny i Windykator
728-838-858
kontakt kancelaria prawna adam marzycki
biuro@kancelariaprawna24h.pl

Okradli mnie po telefonie z infolinii banku

Po telefonie od banku z konta znikły pieniądze – ukradli mi pieniądze z rachunku, a bank nie uznaje reklamacji! „Oszuści podszyli się pod infolinię banku, a Kancelaria Prawna 24h pomogła nam odzyskać pieniądze chociaż bank uznał, że to nasza wina”

 

Okradziono moje konto bankowe

z konta ukradli mi pieniądze

Specjaliści od prawa bankowego 728 838 858

 

Wielu klientów skarży się, że „okradli mnie po telefonie z infolinii banku”, a bank każe sobie płacić 50zł za ewentualne odzyskanie pieniędzy. Z infolinii banku zadzwonili do mnie i ukradli mi pieniądze, a dodatkowo wzięto na mój rachunek kredyt chociaż nie miałem zdolności kredytowej. Co gorsza bank PKO domaga się opłaty za rzekomą próbę odzyskania pieniędzy. Nie dajcie się oszukać! Kancelaria Prawna 24h pomaga na terenie całej Polski odzyskać pieniądze ukradzione z rachunków bankowych, nawet jeśli przez nieuwagę pomogliście oszustom!

 

Nieautoryzowane transakcje prawa klienta

 

Prawa klienta banków określa nie tylko prawo bankowe ale także prawo konsumenta, dlatego nie dajcie się zwieść informacją banków, którym zależy na czasie. Rzecznik Praw Finansowych podobnie jak Rzecznik Praw Konsumenta lub Arbitraż nie mają możliwości zmuszenia banków do zwrotu pieniędzy. Oczywiście, że prawo nakazuje aby to bank zwrócił pieniądze, ale bez procesu bank dobrowolnie ich nie odda. Im zależy na czasie, aby Wasza pozycja procesowa była słabsza. Na stronie Rzecznika praw Finansowych przeczytacie:

 

klientka padła ofiarą oszustwa. Przedmiotowa transakcja nie była autoryzowana przez klientkę – została przeprowadzona bez jej wiedzy i zgody. W opinii Rzecznika Finansowego w tej sytuacji bank był zobowiązany do niezwłocznego zwrotu środków w ustawowych terminach.

Unijne i polskie przepisy określają termin zwrotu środków wynikających z nieautoryzowanej transakcji w oparciu o tzw. zasadę D+1. Oznacza to, że pieniądze powinny wrócić na konto klienta nie później niż do końca dnia roboczego następującego po dniu stwierdzenia wystąpienia nieautoryzowanej transakcji lub po dniu otrzymania zgłoszenia od klienta. Jedynym wyjątkiem od zasady zwrotu kwoty nieautoryzowanej transakcji w tym terminie jest uzasadnione i należycie udokumentowane podejrzenie próby oszustwa ze strony klienta„.

 

Czy kradzież pieniędzy z banku zgłaszać na Policję? Pytanie co powiedzieć, a nie gdzie, bo to co powiesz w emocjach będzie wykorzystane przeciwko Tobie! „Mój bank mnie okradł” – haker mnie okradł – okradli Cię przez telefon, włamanie na konto przez SMS lub nie ja wziąłem kredyt w banku – to zawsze będzie podstęp hakera, który „nie polował” na Ciebie a na „łatwe pieniądze”! Każda sytuacja w której nie miałeś/aś świadomości wykonania przelewu o danej kwocie i na danego odbiorcy bądź wzięcia zobowiązania jakim jest kredyt zalicza się do: NIEAUTORYZOWANE TRANSAKCJE.

 

Forum okradzionych przez hakera jest pełne wpisów historii ludzi oszukanych przez cyberprzestępców. Dlaczego bank nie zadzwonił z potwierdzeniem autoryzacji przelewu? Dlaczego bank nie sprawdził kto bierze kredyt? Prawnicy KancelariaPrawna24h od lat zajmują się kradzieżą pieniędzy z kont bankowych i w ciągu ostatnich 10  lat nie odnotowali tak wielu cyberprzestępstw jak w ostatnich 12 miesiącach. Banki o tym widzą, co przyznaje np. bank PKO.  Dlaczego Santander bank odmówił uznania reklamacji, a po złożeniu pozwu podpisał ugodę? Jak większość banków liczą, że klient w nieskończoność będzie się odwoływał lub czekał na nierzeczywiste postępy Prokuratury, a roszczenie cywilne przedawni się! A może banki będąc w trudnej sytuacji (nieopłacalność lokat i mała ilość kredytów) mają korzyść z tych nieautoryzowanych transakcji (pyta nasz klient)?

 

1. Prawo bankowe gwarantuje klientom banków zwrot pieniędzy ukradzionych przez hakerów;

2. Dyrektor banku jak każdy urzędnik nie zaryzykuje zwrotu środków bez orzeczenia Sądu, dlatego nie dziw się, że „w odpowiedzi na reklamację uznali moją winę”;

3. Żądanie przywrócenia rachunku bankowego do stanu z przed kradzieży przedawnia się, ale co gorsza szybciej przedawnią się domniemania konsumenckie, więc nie trać czasu na kolejne odwołanie w sprawie nieautoryzowanych transakcji!

 

Najlepsi prawnicy w Polsce w sprawach o zwrot pieniędzy ukradzionych z kont bankowych – KancelariaPrawna24h.pl pomagają odzyskać 100% pieniędzy wyłudzonych z rachunku lub kary bądź kredytów bankowych – z uwagi na ilość zgłoszeń może być problem z kontaktem telefonicznym, jednak zanim zgłosisz kradzież pieniędzy z konta bankowego do banku lub cyberprzestępstwo na Policję, skonsultuj się:

Prawo bankowe infolinia 728 838 858

 

Specjaliści od prawa bankowego

Rzecznik od nieautoryzowanych transakcji – konsultacje prawne tel. 728 838 858

 

Z konta zniknęły pieniądze bez mojej wiedzy – jak się zachować gdy z konta skradziono pieniądze – cyberprzestępczość adwokat:

https://nieautoryzowanetransakcje.pl/2021/01/19/okradli-mnie-po-telefonie-z-infolinii-banku/